Kampanie Google Ads to jedno z najskuteczniejszych narzędzi pozyskiwania klientów. Nic dziwnego, że coraz więcej osób decyduje się na takie rozwiązanie. Jednym z dylematów, przed którym stają przedsiębiorcy jest to czy kampanię prowadzić samemu czy z agencją. Jedno i drugie rozwiązanie ma swoje zalety. Jakie? Przekonaj się.

Google Ads  – kampania na własną rękę

Taka opcja to dobre rozwiązanie dla osób, które mają czas. Czas, który poświęconą na naukę systemu, poznanie teorii i praktyki. Uwierz mi czasu potrzeba naprawdę sporo. Google Ads to bardzo rozbudowany system, który daje wiele możliwości. Ale żeby umiejętnie z nich korzystać trzeba mieć wiedzę i czas by ją testować. Bo Google Ads to ciągle testowanie, analizowanie i doskonalenie.

Zaletą tego rozwiązanie wydaje się oszczędność kosztów. Nie musimy płacić agencji. Ta oszczędność jest jednak tylko pozorna. Bo przygotowanie i optymalizacja kampanii pochłaniać będzie mnóstwo czasu, czasu, który pmógłbyś wykorzystać na pozyskiwanie klientów i zarabianie.

Google Ads – współpraca z agencją

To rozwiązanie dla firm, które nie mają czasu i nie chcą bawić się w samodzielne przygotowywanie kampanii. Wiąże się to z dodatkowymi kosztami – oprócz budżetu kampanii trzeba doliczyć prowizję dla agencji. Bardzo często jest ona jednak uzależniona od uzyskanych efektów – dzięki temu agencja ma motywację by uzyskiwać jak najlepsze wyniki dla swojego klienta.

Jest jeszcze trzecie rozwiązanie – zatrudnienie pracownika, który będzie odpowiadał za działania Google Ads. Może to być osoba, która ma doświadczenie w obsłudze tego typu kampanii, ale przy mniejszych działaniach może się okazać, że pracy jest za mało by stworzyć z tego pełen czy nawet pół etatu. Dlatego lepszym rozwiązaniem może być szukanie osoby, która nie tylko zajmie się kampanią Google Ads ale także będzie prowadzić działania związanie z seo, obsłuży kanał social media itp. Te wszystkie działania łącza się ze sobą więc nie powinno być z tym problemu.

Pomyśl jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla ciebie- czy kampania prowadzona samemu, czy może zatrudniony na umowie pracownik. A może jednak okaże się, że najlepszym rozwiązaniem będzie współpraca z agencją.